Aanbod

Het aanbod van parkeer capaciteit is onder te verdelen in Niet gereguleerd Parkeren (Parkeren op Straat) en Gereguleerd Parkeren op parkeer terreinen en in Parkeer garages. Het aanbod van Gereguleerd Parkeren wordt aangeboden vanuit de Publieke sector (Overheid) of Private partijen. Hoe zorg je ervoor dat je parkeer aanbod optimaal gevuld is en maximaal rendeert?

  • Private aanbieder

    Openbare parkeercapaciteit in eigendom van Private partijen. Dit kunnen zowel de parkeer exploitanten als particuliere eigenaren zijn van parkeer voorzieningen.

    • Hoe maximaliseer je de inkomsten vanuit je parkeercapaciteit?
    • Hoe voorzie je in de customer journey van je eind klant
  • Zakelijk aanbieder

    Besloten Parkeer Capaciteit dedicated voor bedrijven bedoelt om medewerkers & gasten van een kantoorgebouw te faciliteren.

    Hoe zet je deze parkeer capaciteit in om je medewerker en bezoek zekerheid te geven?

    • Hoe faciliteer je de gewenste Corporate Identity behorend bij je bedrijf
    • Hoe faciliteer je medewerkers en in de manier van werken en reizen
    • Hoe vervul je de in mobiliteit behoefte in een  veranderende Metropool
  • Publiek aanbieder

    Parkeercapaciteit in eigendom van de gemeente. Het gemeentelijke Parkeer Areaal bestaat ui Straat als de gemeentelijke parkeervoorzieningen.  Maar hoe hou je als publieke aanbieder de regie over je parkeer areaal?

    • Hoe stuur je in je schaarse ruimte
    • Hoe faciliteer je de bewoner, bezoeker en de MKB?
    • Hoe maak je de bereikbaarheid van je regio beïnvloedbaar?

     

© MOBAAS 2018